Kukka grafiikka
Tapaaminen on peruttu. Tapaaminen on tarkoitettu harvinaissairaille, joita koskettaa tahaton lapsettomuus.

Pohditko harvinaisen sairauden periytyvyyttä? Onko lapsitoive ajankohtainen, mutta ei vielä toteutunut? Kiinnostaako hedelmöitys-, lahjasoluhoidot ja kokemukset niistä? Haluatko kuulla muiden harvinaisten kokemuksia lapsettomuuteen liittyvistä aiheista ja päästä vertaisten seurassa kertomaan kokemuksistasi sekä saamaan muilta tukea.

Harvinainen sairaus ja toiveena lapsi - tapaaminen tarjoaa mahdollisuuden harvinaissairaille käsitellä omaa lapsettomuuteen liittyvää surua vertaisten ja asiantuntijoiden kanssa. Vertaistapaamisen ohjelmassa on vertaistuellisia keskusteluja teeman ympäriltä, kokemuspuhujia, asiantuntijalääkärin luento lapsettomuuden hoitomahdollisuuksista ja lapsettomuuteen perehtyneen psykoterapeutin vetämä ohjattu keskustelu.

Tapaaminen on tarkoitettu harvinaista sairautta sairastaville, joiden toive lapsesta ei ole toteutunut ja jotka kaipaavat mahdollisuutta lapsettomuuteen liittyvien ajatusten ja tunteiden käsittelyyn. Voit osallistua tapaamiseen joko yksin tai kumppanin kanssa.

Aika: 22.-24.4.2022 (pe-su)

Paikka: Scandic Station - hotelli, Ratapihankatu 37, Tampere.

Tapaaminen on peruttu.

Lisätietoja: Jenni Kuusela, p. 044 765 0410, jenni.kuusela@invalidiliitto.fi