Kukka grafiikka
SIIRRETTY KEVÄÄLLE Tapaaminen on tarkoitettu harvinaissairaille, joita koskettaa tahaton lapsettomuus.

Tapaaminen tarjoaa mahdollisuuden harvinaissairaille käsitellä omaa lapsettomuuteen liittyvää surua vertaisten ja asiantuntijoiden kanssa. Vertaistapaamisen ohjelmassa on vertaistuellisia keskusteluja teeman ympäriltä, kokemuspuhujia, asiantuntijalääkärin luento lapsettomuuden hoitomahdollisuuksista ja lapsettomuuteen perehtyneen psykoterapeutin vetämä ohjattu keskustelu.

Tapaaminen on tarkoitettu harvinaista sairautta sairastaville, joiden toive lapsesta ei ole toteutunut ja jotka kaipaavat mahdollisuutta lapsettomuuteen liittyvien ajatusten ja tunteiden käsittelyyn. Voit osallistua tapaamiseen joko yksin tai kumppanin kanssa.

Aika: Tapaaminen siirretään keväälle koronapandemian takia. Uusi ajankohta ilmoitetaan tammikuun aikana.

Paikka: Scandic Station - hotelli, Ratapihankatu 37, Tampere.

Hinta: Tapaamisen omavastuu 70 € / hlö ja 100 € / 2 hlöä sisältäen majoituksen ja ruokailut. Matkakuluista vastaa jokainen itse.

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan tapaamiseen.

Lisätietoja:

Jenni Kuusela, p. 044 765 0410, jenni.kuusela@invalidiliitto.fi

Huom. Noudatamme kulloinkin voimassa olevia koronarajoituksia ja viranomaisten ohjeita toiminnassamme. Koronatilanne voi vaikuttaa tapaamisen toteutumiseen.