Harvinaiset-yksikön verkkokeskustelut 2022
Tule viettämään Harvinaisten Sairauksien päivää yhdessä keskustellen. Teemana on harvinaiseen sairauteen sopeutuminen.

Verkkokeskustelun aiheena on harvinaiseen sairauteen sopeutuminen. Tule kuulemaan, miten aikuisiällä todettu harvinainen sairaus tai lapsella todettu harvinaissairaus, ovat vaikuttaneet keskustelijoiden elämään. Voiko sairauteen sopeutua kerralla vai tuleeko sopeutumisesta koskaan valmista? Miten terveydentilassa tapahtuvat muutokset vaikuttavat sairauden hyväksymiseen?

Aiheesta keskustelemassa Ellen Nirhamo, Anna-Riitta Berg ja Teija Kipronen. Keskustelijat kertovat omista kokemuksistansa niin harvinaista sairautta sairastavana aikuisena kun harvinaislapsen vanhempana.

Verkkokeskustelu järjestetään Kansainvälisenä Harvinaisten Sairauksien päivänä. Päivän tarkoituksena on tehdä harvinaisuutta tunnetuksi. Tule mukaan viettämään Harvinaisten päivää.

Aika: 28.2.2022 klo 17.30-19.00

Paikka: Teams (verkossa)

Ilmoittaudu: Ilmoittautumisaika on päättynyt.

Lisätietoja: Jenni Kuusela, p. 0447650410 tai jenni.kuusela@invalidiliitto.fi.

Verkkokeskustelu toteutetaan Microsoft teams - ohjelmalla. Ilmoittautuneille lähetetään linkki keskusteluun ilmoittautumisajan jälkeen.