Harvinaiset haasteet -seminaari 6.10.2022
Harvinaiset haasteet -seminaari tarjoaa kattavasti tietoa harvinaissairauksien hoidosta. Seminaarissa kuullaan asiantuntijalääkäreitä ja potilaskokemuksia.

Seminaari on tarkoitettu erityisesti VSSHP:n alueella työskenteleville sosiaali-ja terveys-, kasvatus- ja kuntoutusalan ammattihenkilöille, jotka kohtaavat työssään harvinaista sairautta sairastavia henkilöitä ja heidän perheitään. Seminaarissa kuullaan asiantuntijalääkäreitä ja potilastarinoita harvinaissairauksista mm. kystinen fibroosi ja tulehdukselliset suolistosairaudet. Kahvitauon yhteydessä harvinaistoimijat esittäytyvät yhdistystorilla.

Aika: To 6.10 klo 11-15.30
Paikka: TYKS Medisiina D, Lauren 2-sali, Kiinanmyllynkatu 10, Turku.

Seminaarin järjestävät yhteistyössä Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri Turun yliopistollinen keskussairaala, Turun ammattikorkeakoulun terveysala ja Invalidiliiton Harvinaiset-yksikkö.

Lisätietoja: Tanja Lehtimäki, tanja.lehtimaki@invalidiliitto.fi tai Tiina Pelander, tiina.pelander@turkuamk.fi

Ilmoittaudu 27.9. mennessä tästä.