Perhe retkeilemässä
Kaipaako perheenne vertaistukea lapsen harvinaissairauteen liittyen? Viikonlopputapaamisessa vaihdetaan ajatuksia ja opitaan uutta iloisessa tunnelmassa sekä tutustutaan toisiin perheisiin, joissa kouluikäisellä lapsella on harvinainen sairaus.

Tapaamisen tarkoituksena on tarjota vertaistukea ja elämyksiä harvinaisperheille kauniin luonnon keskellä. Tapaamisessa on omaa ohjelmaa vanhemmille, jossa käsitellään harvinaissairauden tuomia haasteita ja jaetaan vinkkejä arkeen. Lapsille ja nuorille on omaa ohjattua toimintaa ikätasoisesti. Yhteisen ohjelman lisäksi perheille jää vapaa-aikaa, vaikkapa metsäretkeen tai frisbeecolffin peluuseen. Mukana menossa on myös koulutettu vertaistukiperhe.

Aika ja paikka: 24.-26.9.2021 (pe-su) Espoo Hotelli Nuuksio

Kenelle: perheet, joissa kouluikäisellä lapsella on harvinainen sairaus tai vamma, johon ei liity kehitysvammaisuutta

Hinta: Omavastuu viikonlopusta 100 € 2-4 henkilöä 120 € 5+ henkilöä. Omavastuu sisältää täysihoidon eli majoituksen (pe-su), ruokailut ja ohjelman. Matkoja tapaamiseen ei voida korvata.

Haku harvinaisperheiden syystapaamiseen 9.9. mennessä. Ilmoitamme valinnoista kaikille hakijoille ja tapaamiseen valituille lähetetään tarkempi ohjelma syyskuun puolivälissä.
Toiminta toteutetaan koronaturvallisuus huomioon ottaen.