kuvituskuva.
Vertaistapaaminen perheille, joissa vanhemmalla on jokin harvinainen sairaus. Tapaaminen tarjoaa vertaistukea ja voimavaroja arkeen sekä koko perheen mukavaa yhdessäoloa.

Tapaaminen on suunnattu perheille, joissa vanhemmalla on jokin harvinainen sairaus ja lapset ovat alle 16-vuotiaita. Tapaamisen ohjelmaan sisältyy koko perheen yhteistä tekemistä sekä erikseen vanhemmille ja lapsille / nuorille suunnattua iänmukaista ohjelmaa.

Pohditko omia voimavarojasi perheen vanhempana? Kaipaatko tukea muilta harvinaissairailta, jotka ovat perhe-elämän ja -arjen pyörteissä. Tule mukaan virkistymään, saamaan tietoa ja tukea sekä uusia eväitä arjen reppuun.

Aika: 20.-22.10.2023 (pe-su)

Paikka: Härmän kylpylä, Vaasantie 22 Ylihärmä

Kohderyhmä: Lapsiperheet, joissa vanhemmalla on jokin harvinainen sairaus tai vamma.

Hinta: Tapaamisen omavastuu 100€ / 2-4 hlöä, 120€ / 5 hlöä tai enemmän. Omavastuu sisältää majoituksen pe-su ja ruokailut. Matkakuluja emme voi korvata.

Ilmoittautuminen: Hae mukaan 26.9. mennessä. Tapaamiseen mahtuu rajallinen määrä perheitä. Mikäli kiinnostuneita on paljon, ovat etusijalla ensimmäistä kertaa osallistuvat.

Lisätietoja: Jenni Kuusela, p. 044 7650410 tai jenni.kuusela@invalidiliitto.fi

Harvinaiset-yksikön tapaamiset järjestetään esteettömissä paikoissa ja tapaamisissa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita. Pyrimme ottamaan huomioon mahdollisimman hyvin osallistujien erityistarpeet, joista on ilmoitettu etukäteen. Tapaamisessa lastenohjaajina toimivat Invalidiliiton palkkaamat lastenohjaajat, jotka huolehtivat lastenohjelmasta aikuisille suunnatun ohjelman ajan.