Osallistujat ryhmätyötilanteessa.
Vaikuttamispäivillä kuulet ajankohtaista asiaa ja pääset vaikuttamaan harvinaissairaiden asioihin.

Hae mukaan Invalidiliiton Harvinaiset-yksikön vaikuttamispäiville. Harvinaisten vaikuttamispäivät on tarkoitettu harvinaissairaille ja heidän läheisilleen. Haemme mukaan monenlaisia osallistujia, niin yhdistysaktiiveja, harvinaisasioiden konkareita kuin uusia tulokkaita harvinaisasioiden parissa. Vaikuttamistyöhön tarvitaan ajatuksia ja innostusta monesta näkökulmasta. Tärkeintä on into ja halu vaikuttaa asioihin!

Vaikuttamispäivien ohjelma sisältää ajankohtaista tietoa tulevasta sote-uudistuksesta ja asiakasosallisuudesta palveluja kehitettäessä. Lisäksi työstämme ryhmätöitä, joilla rakentaa parempaa arkea harvinaissairaille. Päivien aikana pääset verkostoitumaan ja tutustumaan muihin harvinaisiin sekä kuulet ajankohtaista harvinaisasiaa. Päivien aikana ääneen pääsevät myös harvinaisaktiivit.

Edellytämme osallistujilta aktiivista osallistumista päivien aikana.

Vaikuttamispäivät järjestetään Helsingissä (Sokos Hotel Triplassa) ja tarjoamme osallistujille majoituksen 2 hengen huoneissa ja ruokailut tapahtuman ajan. Matkakuluja emme voi korvata.

Tapahtuma on maksuton osallistujille ja osallistuaksesi sinun ei tarvitse olla Invalidiliiton jäsen. Otamme mukaan rajallisen määrän osallistujia. Tapahtumassa on yleisavustaja, joka voi auttaa pienemmissä avuntarpeissa (esim. kantaminen, ruoan ottaminen). Mikäli tarvitset paljon apua, otathan oman avustajan mukaan.

Aika: 27.-28.11.2021 (la-su)

Paikka: Sokos Hotel Tripla Helsinki

Hinta: Tapahtuma on maksuton. (Huom. Matkakuluja emme voi korvata.)

Hae mukaan viimeistään 7.11.2021.

Lisätietoja: Harvinaiset-yksikön suunnittelija Jenni Kuusela, puh. 0447650410 tai jenni.kuusela@invalidiliitto.fi.