Harvinaisten vaikuttamispäivien mainoskuva.
Invalidiliiton Harvinaiset-yksikön Harvinaisten vaikuttamispäivillä kehitämme yhdessä keinoja vaikuttaa harvinaisten asemaan arjessa – tule mukaan verkkotapahtumaamme!

Tule mukaan vaikuttamaan harvinaissairaiden arkeen. Harvinaisten vaikuttamispäivät on tarkoitettu harvinaissairaille ja heidän läheisilleen. Haemme mukaan monenlaisia osallistujia, niin konkareita kuin uusia tulokkaita harvinaisasian parissa. Vaikuttamistyöhön tarvitaan ajatuksia ja innostusta monesta näkökulmasta.

Päivien aikana teemme ryhmätöitä työstäen aktiivisesti käytännön ratkaisuja, joilla rakentaa parempaa arkea harvinaissairaille, Harvinaiset-yksikön toiminnan tueksi. Päivillä saat tilaisuuden myös verkostoitua ja kuulet puheenvuoroja vaikuttamistyöstä sekä Harvinaiset-yksikön ajankohtaista asiaa.

Tapahtuma on maksuton osallistujille ja osallistuaksesi sinun ei tarvitse olla Invalidiliiton jäsen. Huom. Tapahtuma on siirretty verkkotapahtumaksi.

Tapahtumaan osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumisen. Otamme mukaan rajallisen määrän osallistujia.

Aika: La-Su 28-29.11.2020 (klo 10.-14.30)

Paikka: Verkkotapahtuma

Hinta: Tapahtuma on maksuton.

Tapahtuman ilmoittautumisaika on päättynyt.

Ohjelma: Lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tapahtuman ajankohtaa.