Otsikko HupSis!, kaksi pikkukuvaa: nuotiolla istuvia lapsia ja aikuisia sekä PellePändin kaksi pelleä.
Hiekkalinnoja ja vesisotaa! Tandempyöräilyä ja ongintaa! Esteetöntä veneilyä, nuotioherkkuja, vertaisjutustelua ja kaikkea kivaa! Tämä kesäinen lauantai on suunnattu Pirkanmaalla ja Keski-Suomessa asuville lapsiperheille, joissa jollain perheenjäsenellä on fyysinen vamma tai sairaus. Ilmoittauduttehan viimeistään 17.7. Seikkailu odottaa!

Milloin?

Lauantaina 6.8.2022 kello 10–20

Missä?

Tampereen Seudun Invalidien kesäkoti Aitorannassa (Hirviniementie 375) Paikka sijaitsee noin 30 minuutin päässä Tampereen keskustasta Näsijärven rannalla. Paikassa on esteetön sauna ja loiva hiekkaranta.

Kenelle?

Invalidiliiton Sisä-Suomen yhdistysaktiivit haluavat suunnata aluetapahtuman tänä vuonna Pirkanmaalla ja Keski-Suomessa asuville lapsiperheille, joissa jollain perheenjäsenellä on fyysinen vamma tai sairaus.

Hyvä tietää!

Tapahtuman ohjelmat ja tarjoilut ovat perheille maksuttomia. Keski-Suomesta tuleville järjestämme yhteiskuljetuksen esteettömällä bussilla. Lähtö Jyväskylän Matarasta kello 8:30 ja paluu noin kello 22. Muita matkakuluja emme korvaa.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 17.7. tämän linkin kautta.

Suunnitelmissa seikkailijoille

10                     Mitä tehtäis? Tutustutaan toisiimme ja toimintapisteisiin

11                     Syödään lounasta

12                     PellePändi soittaa rokkimusiikkia!!

13                     Valitse sinulle mieluisin puuha tai kokeile vaikka kaikkia!

• Kokeile tandempyörää tai muita luontoretkeilyn apuvälineitä
  • Seikkaile järvimaisemiin esteettömällä veneellä
  • Askartele onnenamuletti
  • Herkuttele vohveleita ja jätskiä
  • Tutustu avustajakoiran työhön
  • Ratkaise kesäpäiväbingo
  • Loikoile viltillä satuja kuunnellen

17                     Päivällistä nuotiolla ja bingovoittajan julistus

Vapaamuotoista jutustelua, saunomista ja uimista

20                     Heipähei ja tavataan taas!

Yhteistyökumppaneina päivää toteuttamassa ovat:

Malike

Fiex - Fishing & Experiences

SirkusRakkausPumPum

Lisätietoja antaa järjestöasiantuntija Milla Ilonen

044 491 5695 tai milla.ilonen@invalidiliitto.fi

(PellePändin kuva: Jemina Michelsson)