Ikäihmisiä,  lasten vanhempia ja lapsia, jotka käyttävät erilaisia apuvälineitä.
Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueen lapsiperheet kutsutaan luontoseikkailuun Virroille 17.–18.8.2024. Mistä elementeistä seikkailu koostuu? Mitä työpajaa Sinä voisit vetää? Tule suunnittelutapaamiseen kertomaan ideasi ja ottamaan koppi kesän parhaasta perhetapahtumasta!

Invalidiliiton Sisä-Suomen aktiivit haluavat suunnata aluetapahtuman tänä vuonna lapsiperheille, joissa jollain perheenjäsenellä on fyysinen vamma tai sairaus. Malike-toiminta on mahdollistamassa osallistujille luontoelämyksiä, kuten melontaa ja metsässä liikkumista erilaisia toimintavälineitä apuna käyttäen. Vuonna 2024 HupSis on kaksipäiväinen ja se pidetään 17.–18.8. Nuorisokeskus Marttisissa, Virroilla.

Tule suunnittelemaan HupSis-tapahtumaa torstaina 14.3. kello 15:00–16:30 Teamsiin.

Liity Teams-kokoukseen klikkaamalla linkkiä.

Ideointitapaamiseen ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneen. Vuoden 2022 Hupsis-tapahtumassa perheet antoivat kiitosta siitä, että päivän organisoijina oli eri tavoin vammaisia nuoria aikuisia, jotka toimivat esikuvina ja rohkaisijoina lapsille. Ideointitapaamiseen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Lisätietoja saat Sisä-Suomen järjestöasiantuntijalta:

Milla Ilonen, p. 044 491 5695 / milla.ilonen@invalidiliitto.fi