Antaa eväitä vapaaehtoistoiminnassa jaksamiseen ja vertaisten tukemiseen.

Aika: 21.4.2021 klo 16.30-18.00

Toteutus: Verkkokoulutus Teamsillä

Kohderyhmä: Yhdistyksen hallituksen jäsenet ja ryhmien vetäjät

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: 15.4. mennessä Invalidiliiton kurssikalenterin kautta

Koulutuksessa toteutamme erilaisia menetelmiä, joista voit ammentaa omaan jaksamiseen, sekä vertaisten tukemiseen ideoita ja sisältöä. Verkkotapaaminen ei ole luentomuotoinen, vaan teemme käytännön harjoituksia ja keskustelemme niiden synnyttämistä ajatuksista. Tutustumme myös Vahvike-aineistopankkiin ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin. Koulutuksen asiantuntijoina toimivat Vanhustyön keskusliiton senioritoiminnasta vastaava toiminnanohjaaja Anu Lintilä ja toiminnanohjaaja Meeri Falck.

Tutustu myös muihin Invalidiliiton koulutuksiin. Sivulta löytyy tietoa myös ilmoittautumisesta, osallistumismaksuista, matkakuluista ja avuntarpeesta sekä erikoisruokavalioista. www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus