piirroskuva yhdistetyistä käsistä työpöydällä. Kuvituskuva.
Tavoitteena on suunnata katsetta Invalidiliiton ja yhdistysten tulevaisuuden näkymiin, suunnitella alueiden vuoden 2023 toimintaa, tutustua liiton uuteen strategiaan sekä yhdessä pohtia yhdistyksissä esiintyvien ristiriitojen ehkäisyä ja niihin ratkaisuja.

Aika: 17.-18.9.2022

Paikka: Spa Hotel Peurunka, Peurungantie 85, Laukaa

Kohderyhmä: Yhdistysten hallitusten jäsenet. Peurungassa järjestettävään tapaamiseen voi osallistua yksi henkilö/yhdistys.

TavoiteSuunnata katsetta Invalidiliiton ja yhdistysten tulevaisuuden näkymiin, suunnitella alueiden vuoden 2023 toimintaa, tutustua liiton uuteen strategiaan sekä yhdessä pohtia yhdistyksissä esiintyvien ristiriitojen ehkäisyä ja niihin ratkaisuja.

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: viimeistään 14.8. mennessä kurssikalenterin kautta.

Lisätietoja sisällöstä:

koulutussuunnittelija Auli Tynkkynen,  auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi, p. 040 778 8690

Koulutustilamme ovat esteettömiä ja huomioimme koulutuksissa turvallisen tilan periaatteet. Järjestämme koulutuksiin yleisavustajia meille ilmoitetun avuntarpeen perusteella. Henkilökohtainen avustaja on mahdollista ilmoittaa myös maksutta mukaan, jos hän mahdollistaa osallistumisesi koulutukseen. Pyrimme ottamaan huomioon mahdollisimman hyvin osallistujien erityistarpeet.
Lisätietoja täältä

Lauantai 17.9.2022

11:00 Lounas

12:30 Tervetuloa!