Kuvituskuva nuorten leiri. Kädet yhdessä
Kesäleiri tarjoaa vertaistukea ja mukavaa tekemistä harvinaista sairautta sairastaville nuorille.

Invalidiliiton Harvinaiset-yksikkö ja Harvinaiskeskus Norio järjestää yhteistyössä kesäleirin 13-17-vuotiaille nuorille, joilla on harvinainen sairaus, johon ei liity kehitysvammaa. Leiri järjestetään Liikuntakeskus Pajulahdessa, Nastolassa (Pajulahdentie 167) ma-ke 6.-8.6.2022.

Tapaamisen ohjelma pitää sisällään monipuolista ikäryhmälle sopivaa ryhmätoimintaa, jossa mahdollistuu vertaistuki ja kokemusten vaihtaminen harvinaisesta sairaudesta. Ohjelmassa on mm. seikkailupeliä, melontaa ja saunomista. Tapaamiseen mahtuu 15 osallistujaa ja paikalla on ohjaajia ympäri vuorokauden.

Tapaaminen on osallistujille maksuton sisältäen täysihoidon (majoitus ja ruokailut). Matkakuluista vastaa jokainen itse.

Ilmoittaudu mukaan 8.5.2022 mennessä.

Lisätiedot: Jenni Kuusela, jenni.kuusela@invalidiliitto.fi ja 0447650410.