kuvituskuva.
Nuorille suunnattu luento henkilökohtiasen avun lainsäädännöllisestä taustasta ja järjestämistavoista.

Kyseessä on ensimmäinen  henkilökohtaisen avustajan työnantajuuteen liittyvästä luennosta. Luennot on suunnattu nuorille henkilökohtaisten avustajien työnanatajille ja henkilökohtaisen avun käyttäjille. Tarkoituksena on lisätä nuorten ymmärrystä ja tietoa henkilökohtaisesta avusta ja sen mukanaan tuomista vastuista ja velvollisuuksista. Puhujana luennolla on Invalidiliiton lakimies Elina Nieminen.

Kahden luennon sijaan järjestetään vain yksi luento, jolla yhdistetään molemmat luennot. Helmikuun luennolla puhutaan siis sekä henkilökohtaisen avun aatteesta että lainsäädännöllisestä taustasta ja järjestämistavoista

Aika: 8.2.2022 klo 17-19

Paikka: Verkossa

Kohderyhmä: 18-29-vuotiaat nuoret

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: Luennolle pääset ilmoittautumaan tästä linkistä painamalla.

Lisätietoja:

Nuorten toiminnan ohjaaja Selda Demirtas selda.demirtas@invalidiliitto.fi tai 0443650567

Sinua saattaisi kiinnostaa myös Henkilökohtaisen avun luentosarjan toinen osa: HETA:n työehtosopimus 1.3. klo 17-18.30.

PERUTTU VÄHÄISEN OSALLISTUJAMÄÄRÄN VUOKSI! Luentosarja nuorille: HETA:n työehtosopimus

Henkilökohtaisen avun nuorille suunnatulla toisella luennolla käsitellään HETA:n työehtosopimusta. Puhujana Lakimies Katariina Kirvelä.