kuvituskuva.

Aika: 13.9.2022. klo 13.00  – 14.9.2022 klo 12.00

Paikka:
Tiistaina 13.9.
Mediatori, Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki. Illallinen Ristorante Momento, Itäkeskus.
Keskiviikko 14.9. Näkövammaisten palvelu- ja toimintakeskus Iiris, Marjaniementie 74, 00930 Helsinki.

Kohderyhmä: Vammaiset, pitkäaikaissairaat ja viittomakieliset yrittäjät ja yrittäjyyttä suunnittelevat.

Tilaisuus on maksuton, sisältäen tiistain illallisen ja keskiviikon aamukahvin.

Matkat ja majoitus omakustanteisia. Tee varaus ajoissa Majoitus Iirikseen, sillä paikkoja on rajoitetusti. Kerro, että osallistut yrittäjäpäiville. Linkki majoitukseen ja saapumisohjeisiin täällä

Ilmoittautuminen: Seminaariin ei tarvitse ilmoittautua.

Illalliselle ja digitarinan tekoon ilmoittautuminen 31.8.2022 mennessä

Ohjelma:

Tiistai 13.9.

”Vammaisyrittäjyyden positiiviset vaikutukset yhteiskuntaan” -seminaari

klo 13 - 14.30 Suomen Vammaisyrittäjät ry:n syysseminaarin juontaa Invalidiliiton entinen pääjohtaja Petri Pohjonen, paneelikeskustelussa mukana: Harri Hellstén, työmarkkina-asioiden päällikkö, Suomen Yrittäjät, Jukka Jokiniemi, yrittäjä-moniottelija, Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Marketing Finland, Sari Sarkomaa, kansanedustaja, Kelan valtuutettu, Helena Tähtinen-Kivikäs, yrittäjä, VamY ry, Sinikka Winqvist, työelämän ja yrittäjyyden asiantuntija, Invalidiliitto.

klo 14.30 - 18 Vapaamuotoista verkostoitumista, omakustanteisesti siirrytään illalliselle Itäkeskukseen.

klo 18–21 Illallinen Ristorante Momento, Kauppakeskus Itis, Itäkatu 1, Tallinnanaukio 00930 Helsinki

Keskiviikko 14.9.

Klo 8.30–9 Aamukahvit

klo 9–12  Oman yrityksen digitarinan suunnittelua: Janne Ansaharju, viestintäsuunnittelija, Lihastautiliitto

klo 12 Päivien päätös + omakustanteinen lounas

Jos tarvitset viittomakielen tulkkausta, ota omat tulkit mukaan.  Keskiviikon tapahtumatilassa on induktiosilmukka. Jos tarvitset avustajaa, otathan oman avustajan mukaan.

Lisätietoa:  Sinikka Winqvist, asiantuntija työelämä ja yrittäjyys p. 044 7650633 sinikka.winqvist@invalidiliitto.fi

Paula Taipale, matkailualan opiskelija / harjoittelija p. 044 4656060 paula.taipale@invalidiliitto.fi

Tapahtuman järjestävät Invalidiliitto, Kuurojen Liitto, Lihastautiliitto, Neuroliitto, Näkövammaisten liitto ja Suomen Vammaisyrittäjät ry