Sinitakkisen miehen kädessä piirretty punainen läppäri jonka päällä piirretty megafoni. Taustalla teksti osin webi.
Tässä webinaarissa keskustellaan siitä, kuinka hyvin mietitty arvolupaus auttaa sinua myymään ja toisaalta asiakasta ostamaan palvelusi tai tuotteesi.

Asiakkaan kokema arvo ei ole sama asia kuin palvelun hinta eikä ainakaan sama asia kuin palvelun toimittamisesta koituvat kulut. Lisäksi asiakkaan pitää tietää palvelustasi ja mikäs sen parempi perusta markkinoinnin suunnittelemiselle kuin se, että ymmärtää miksi asiakas tahtoo maksaa palvelustasi. Tällöin markkinoinnissa voidaan puhutella suoraan asiakkaan tarpeeseen liittyviä tunteita. 

Kouluttajana toimii Mitro Kivinen, MBA, KTM, ammattijohtaja, johdon konsultti ja ammattimentori. Mitro on itsekin vammainen yrittäjä, jo yli 12 vuoden ajalta. Mitrolla on pitkä kokemus erilaisten yritysten kanssa toimimisesta, niin start-up -kentältä kuin perheyrityksistäkin. Mitro on toiminut eri toimialoilla, kuten pankki ja rahoitus, teollisuus, telekommunikaatio, kauppa, ohjelmisto- ja peliteollisuus. 

Ilmoittaudu webinaariin 10.5.2020 mennessä tämän linkin kautta.

Jaa sosiaalisessa mediassa