kuvituskuva.
Invalidiliitossa pyrimme siihen, että jokainen on tervetullut mukaan toimintaan. Mutta miten voimme avata ovia uusille ihmisille ja uudenlaiselle toiminnalle? Yhdistysten luottamushenkilöt ovat tässä tärkeässä roolissa. He voivat päätöksillään vaikuttaa yhdenvertaisuuteen – siihen, että kaikki ovat oikeasti tervetulleita.

"Vammaisuus yhdistää yli rajojen -vinkkejä monikulttuuriseen yhdistystoimintaan" -opas valmistui vuonna 2012.  Oppaassa annettiin vinkkejä siihen, miten yhdistys voi tehdä tästä mahdollista. Lisäksi opas tarjosi tietoa maahanmuuttoon liittyvistä asioista.

Nyt opasta on tarkoitus päivittää. Tule mukaan Teams-tilaisuuteen kertomaan, miten opas palvelisi paremmin yhdistyksesi tarpeita. Tilaisuudessa keräämme ajatuksianne ja ideoitanne, joita hyödynnämme oppaan päivityksessä. Päivitämme oppaan yhteistyössä Vammaisten maahanmuuttajien tukikeskus Hilman kanssa.

Pääset lukemaan oppaan tästä:

Aika: 22.4.2024 klo 17-18.30

Paikka: Verkossa

Kohderyhmä: Invalidiliiton jäsenyhdistysten hallitusten jäsenet

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: 18.4. mennessä koulutuskalenterin kautta

Lisätietoja: Vastaava järjestöasiantuntija Mirva Kiiveri, mirva.kiiveri@invalidiliitto.fi tai p. 044 765 0658.