kuvituskuva.
Invalidiliiton nuorten vaikuttajien vaalipaneelissa keskustellaan liikuntavammaisia nuoria koskettavista asioista. Mitä mieltä eri puolueiden ehdokkaat ovat kaikille sopivista harrastuksista, esteettömistä tapahtumista tai nuorten kesätyöpaikoista? Tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Eri puolueiden kuntavaaliehdokkaat ovat vastaamassa nuorten kysymyksiin siitä, miten kunnista tehdään yhdenvertaisempia. Miten huomioidaan esteettömyys ja saavutettavuus?

Vaalipaneeli järjestetään lauantaina 29.5. klo 14-15.30. Yleisöllä on mahdollisuus esittää paneelissa kysymyksiä.

Tapahtumaan on lähtenyt kutsu kaikille puolueille. Tällä hetkellä osallistumisesta ovat ilmoittaneet seuraavat ehdokkaat:

Selinä Nera, vihreät, Turku

Mikko Hietala, vasemmistoliitto, Joensuu

Santeri Ala-Röyskö, keskusta, Lahti

Annika Lyytikäinen, kristillisdemokraatit, Kouvola

Katja Saarinen, SDP, Espoo

Riikka Saastamoinen, kokoomus, Jyväskylä

Laura Jokela, perussuomalaiset, Helsinki

Tapahtuman ovat suunnitelleet ja toteuttaneet Invalidiliiton nuoret vaikuttajat. Tapahtuma järjestetään Teams-kokouksena. Liity Teams-kokoukseen napsauttamalla tätä.

Lisätietoja: Henri Ihander, yhteisöpedagogiopiskelija, henri.ihander@invalidiliitto.fi.