nuoria tietokoneiden ääressä
Tapaamisessa tarkennetaan Invalidiliiton nuorten vaikuttamistoiminnan tämän vuoden suunnitelmia ja toimintaa.

Invalidiliitossa toimii nuorille suunnattu Nuorten vaikuttajien ryhmä, jonka tavoitteena on viedä eteenpäin niiden nuorten asioita, joilla on jokin liikuntakykyyn vaikuttava vamma tai esimerkiksi pitkäaikaissairaus. Ryhmä kokoontuu muutaman kerran vuodessa ja kokoontumisten välillä ryhmän jäsenet ovat aktiivisia ainakin somessa. Toivoisimme ryhmään lisää nuoria mukaan!

Suunnittelutapaaminen järjestetään tiistaina 14. tammikuuta klo 17-19.30 Invalidiliiton toimistolla, Mannerheimintie 107, Helsinki.

Tapaamisessa tarkennetaan tämän vuoden suunnitelmia ja toimintaa. Tule mukaan suunnittelemaan! Uusia kasvoja ja uusia näkökulmia otetaan mielellään matkaan mukaan milloin vain!

Kauempana asuvat voivat osallistua suunnittelutapaamiseen skypen välityksellä. Vuoden aikana järjestettäviin pidempikestoisempiin tapahtumiin tuemme osallistumista korvaamalla matkakuluja ja järjestämällä tarvittaessa majoituksen. Näin tapahtumiin on mahdollista osallistua kaikkialta Suomesta.

Ilmoittautumiset perjantaihin 10.tammikuuta mennessä tämän linkin kautta >>

PS. Muistathan, että löydät nuoret vaikuttajat Invalidiliitossa -ryhmän Facebookista. Voit liittyä halutessasi myös WhatsApp -ryhmäämme lähettämällä viestiä ja puhelinnumerosi osoitteeseen: sanna.saarimaa@invalidiliitto.fi