Nuoria terveydenhuollon palveluissa.
Webinaari siirtyy ensi vuoteen. Pahoittelemme tilannetta.

HUOM. Tilaisuus on siirretty ensi vuoteen. Pahoittelemme asiaa.

Harvinaista sairautta sairastavan nuoren siirtymävaihe eli niin sanottu nivelvaihe aikuispuolelle voi olla haasteellinen paitsi nuorelle itselleen, niin myös koko perheelle. Nivelvaiheessa tutut hoitokontaktit muuttuvat ja nuori alkaa ottamaan yhä enemmän vastuuta omista asioistaan, kuten myös omasta sairauden hoidosta.

Webinaarista saat tietoa ja kuulet kokemuksia harvinaissairaiden nuorten nivelvaiheen eli transition haasteista ja keinoista saada hyvää harvinaissairauden hoitoa aikuisiässä. Verkkoillassa kuullaan asiantuntijoita ja harvinaissairaita nuoria ja heidän vanhempiaan. Tule poimimaan hyvät vinkit talteen!

Aika: tiistaina 21.11.2023 klo 17.00–19.00

Paikka: Verkossa Teamssilla

Kenelle: Verkkotapahtuma on suunnattu harvinaista sairautta sairastaville nuorille ja heidän läheisilleen. Mukaan ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet.

Tilaisuus on maksuton. Webinaari järjestetään Teamssilla, joten tarvitset osallistuaksesi videoyhteyden mahdollistavat laitteet (nettiyhteys ja kuulokkeet).

Lisätietoja: Tanja Lehtimäki, tanja.lehtimaki@invalidiliitto.fi / 040 7281737