Hyvin sanottu -keskustelufestivaali Hämeenlinnassa 30.9.2022.
Erätauko-säätiö järjestää yhdessä Ylen ja Hämeenlinnan kaupungin kanssa Hyvin Sanottu -keskustelufestivaalin Hämeenlinnan Verkatehtaalla 30.9.-1.10.2022.

Invalidiliiton oma pop up -keskustelu ”Rullatuolipotilaasta aktiiviseksi kansalaiseksi - Miten vammaisista ihmisistä puhutaan?” herättelee ajatuksia siitä, millaisia ilmaisuja vammaisista ihmisistä ja vammaisuudesta yhteiskunnassamme käytetään. Keskustelua luotsaa Laura Latomäki Erätauko-säätiöstä ja aihetta purkamassa mm. Milla Ilonen, Pirkko Kuusela, Darun Jaza, Mikko Hakkarainen ja Vilma Tuominen.

Keskustelemassa mm. Milla Ilonen, Pirkko Kuusela, Darun Jaza ja Vilma Tuominen.

Aika: pe 30.9.2022 klo 13.30 - 15
Paikka: Verkatehtaan Aula-tila

Festivaali rakentuu kolmenlaisista keskusteluista: julkisista, luottamuksellisista ja pop up -keskusteluista. Festivaalin päälavalla järjestetään julkisia keskusteluja, jotka Yle myös välittää eri kanavien kautta. Festivaalialueella järjestettäviin pop up -keskusteluihin pääsevät osallistumaan kaikki festarikävijät. Katso koko festivaaliohjelma Ylen sivuilta.

Invalidiliiton pop up -keskustelua ei lähetetä verkon välityksellä, joten tervetuloa paikan päälle keskustelemaan!