Nuorisoyhteistyöverkosto Seitin logo
Nuori aikuinen, lähde mukaan kehittämään Nuorisoyhteistyö Seitin paikallistoimintaa!

Oletko alle 30-vuotias nuori aikuinen? Kiinnostaisiko sinua lähteä kehittämään paikallistoimintaa ja kenties järkkäämään toimintaa paikkakunnallasi? Oletko kaivannut kokemuksen tueksi lisää ideoita toimintaan vai mietitkö, miten päästä alkuun paikkakunnallasi? Viikonlopun aikana mietitään uusia Seitin paikallistoiminnan mahdollisuuksia, lähde siis mukaan!

Jos vastasit "kyllä", älä epäröi, vaan tartu tilaisuuteen!

Luvassa on mm, ryhmätyöskentelyä ja hauskaa iltaohjelmaa! Viikonlopun aikana saat runsaasti eväitä toiminnan käynnistämiseen sekä ohjaajana toimimiseen unohtamatta hauskanpitoa ja hilpeää yhdessäoloa.

Aika: 25-26.1.2020

Paikka: Scandic Station–hotelli, Tampere (hotelli on rautatieaseman vieressä)

Järjestäjä: Nuorisoyhteistyö Seitti

Hinta: Tapahtuma on mukaan valituille osallistujille ilmainen (myös avustajat maksutta) sisältäen majoituksen la-su, ruoat ja ohjelman. Viikonlopun ajan paikalla on yksi yleisavustaja. Mikäli tarvitset enemmän apua, otathan mukaan oman avustajan. Lisäksi Seitti korvaa matkat julkisen liikenteen mukaisesti.

Ilmoittautuminen13.1.2020 mennessä osoitteessa https://bit.ly/2s8ROp4. Muista perustella hyvin, miksi juuri sinun tulisi olla mukana viikonlopussa. Mukaan valituille nuorille ilmoitetaan 14.1.

Lisätietoja koulutuksesta nuorisotyön suunnittelija Kalle Jokinen, p 040 7388089 tai kalle.jokinen@seittiweb.org,

Nuorten toiminta

Olemme myös liikuntavammaisten nuorten vaikuttamis-, palvelu- ja yhdessäolojärjestö. Nuorisotoiminnassamme on mukana alle 29-vuotiaita jäseniä. Tavoitteenamme on saada nuoret mahdollisimman varhain toimimaan omien oikeuksiensa puolesta.