Tervetuloa 18-20.6 Pajulahteen Seitti Sport Campille (Pajulahdentie 167, Nastola). Leiri on suunnattu 13-29 vuotiaille liikuntavammaisille ja pitkäaikaissairaille nuorille. Tänä kesänä Seitti Sport Campilla liikutaan ja nautitaan. Ohjelma tulee olemaan monipuolista ja mahtavaa. Perinteiseen Seitti tyyliin kaikki ohjelmat toteutetaan kaikille soveltuvasti.

Ennakkoilmoittaudu mukaan https://forms.office.com/e/E38sT2L4gC

Leirillä on mukana yleisavustaja, joka voi auttaa pienissä avuntarpeissa (esim. ruokien kantaminen yms). Jos tarvitsen enemmän apua, niin otathan mukaan henkilökohtaisen avustajan. Avustaja on maksuton. Vanhempi ei voi toimia leirillä nuoren avustajana.

Leirin hinta on 50€, joka pitää sisällään ohjelman, majoituksen ja ruokailut. Matkakuluja korvataan jälkikäteen matkalippuja tai maksukuittia vastaan julkisen liikenteen mukaisesti (oman auton käytöstä sovittava erikseen), matkojen omavastuu on 30€. Saattajalle sunnuntaina 18.6 mahdollisuus Seitin tarjoamaan lounaaseen. Tarvittaessa järjestetään yhteiskuljetus Lahden rautatieasemalta Pajulahteen

Ennakkoilmoittautumalla varaat paikan leiriltä. Osallistujille lähetetään kesäkuun alussa linkki varsinaiseen ilmoittautumiseen

Lisätiedot Seitin nuorisotyön suunnittelija Kalle Jokiselta, kalle.jokinen@invalidiliitto.fi tai 040-7388089