Kuvassa eri-ikäiset ja toimintakyvyltään erilaiset piirroshahmot ovat yhdessä.
Tule tapaamaan ja vaihtamaan kuulumisia Sisä-Suomen yhdistysaktiivien kanssa. Vaikuta vuoden 2022 yhteisten aluetapahtumiemme sisältöihin. Sinä ja ideasi olette erittäin tervetulleita!

Sisä-Suomen suunnitteluporinoissa viime syksynä päätimme järjestää vuonna 2022 kaksi aluetapahtumaa: 1) lapsille, nuorille ja perheille suunnatun kesäpäivän Tampereella sekä 2) fyysisesti vammaisille työikäisille suunnatun syystapaamisen Jyväskylässä. Jatkamme myös kaikille avoimia verkkovälitteisiä vaikuttajailtoja, joissa tapaamme alueen päättäjiä ja keskustelemme ajankohtaisista asioista.

Aktiivien päivässä lauantaina 5.2. kello 10:00–13:00 paneudumme pienissä ryhmissä aluetapahtumien ja vaikuttajailtojen suunnitteluun. Sovimme budjetista, aikatauluista ja työryhmätyöskentelyn jatkosta. Aikaa on varattu myös tutustumiselle ja kuulumisille. Lounastauon pidämme noin kello 11:30.

Toivon tapaamiseen 1–3 aktiivia per yhdistys. Mukaan ovat tervetulleita sekä paikallisyhdistysten että Sisä-Suomen alueella toimivien valtakunnallisten yhdistysten aktiivitoimijat.

Ilmoittaudu tapaamiseen viimeistään 2.2.2022 tästä linkistä.

Lisätietoja antaa: Milla Ilonen, järjestöasiantuntija, Sisä-Suomi

Puh. 044 491 5695 / milla.ilonen@invalidiliitto.fi