Oven takaa pursuaa tavaraa ja työelämässä tarvittavia kykyjä. Naisoletettu piirroshahmo yrittää pitää kaapinovea kiinni.
Näillä verkkotreffeillä voit tavata vanhoja tai uusia tuttavia, vaihtaa ajatuksia arjen ja työn kiemuroista ja saada vaikuttamisen vimmaa tulevaan vuoteen. Treffit on suunnattu Pirkanmaalla tai Keski-Suomessa asuville 16-65-vuotiaille henkilöille, joilla on jokin fyysinen vamma tai pitkäaikaissairaus.

Syyskuussa 2022 työikäiset aktiivit Invalidiliiton Sisä-Suomen jäsenyhdistyksistä kokoontuivat kaksipäiväiseen tapaamiseen Jyväskylään. Tapaamisessa kaiveltiin omat kyvyt kaapista ja tuotiin niitä esiin mm. mielenilmauksessa, Rekry-messuilla ja työpajoissa.

Mitä kuuluu ura- tai opintohaaveillesi kolmen kuukauden jälkeen? Onko jokin muuttunut? Entä mihin aiot suunnata mielesi ensi vuonna?

Treffeille ovat tervetulleita kaikki Sisä-Suomen alueella asuvat työikäiset henkilöt (myös sellaiset, jotka eivät ole osallistuneet syyskuiseen tapahtumaan). Voit olla esimerkiksi eläkkeellä, kuntoutustuella tai suuntaamassa työelämään. Pohdimme, mihin meidän pitäisi yhdessä vaikuttaa. Minkälaisia vaikuttavia tekoja polkaisemme käyntiin ensi vuonna?

Tapaaminen järjestetään torstaina 15.12. kello 18-20 Teamsissa.

Osallistuminen on maksutonta ja ennakkoilmoittautumisia ei tarvita.

Liity mukaan tämän linkin kautta.

Lisätietoja antaa:

Milla Ilonen, järjestöasiantuntija, Invalidiliitto