Kuudesta kuvasta muodostettu kollaasi, jonka keskellä lukee Sisä-Suomi vaikuttaa. Kuvissa taksi Kelan edessä, muistilapulla #sote, iäkäs mieshenkilö, pyörätuolitunnuksen päällä kokousnuija, megafoniin puhuva nuori nainen ja pino setelirahaa.
Mihin ilmiöihin tai epäkohtiin Pirkanmaalla ja Keski-Suomessa pitäisi vaikuttaa juuri nyt? Entä miltä näyttää Sisä-Suomen vaikuttamistoiminta vuonna 2023? Tule keskustelemaan ja tapaamaan alueen vaikuttajia!

Keskustelemme yhdessä ajankohtaisista vaikuttamisasioista ja suunnittelemme ensi vuoden vaikuttavia tekoja alueellamme.

Järjestöasiantuntija esittelee myös Vammaisfoorumissa kehitettyä koulutusta vammaisneuvostoille. Koulutuksen voi tilata Invalidiliitosta.

Tervetuloa mukaan kaikki uudet tuoreet ja kokeneemmat konkarit!

Vaikuttajailtaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Liity vaikuttajailtaan tämän Teams-linkin kautta.

Lisätietoja antaa:

Milla Ilonen, Sisä-Suomen järjestöasiantuntija, Invalidiliitto