Neljässä alekkaisessa neliössä 2 nauravaa miestä ja naista. Vieressä vihreällä taustalla oranssissa pallossa valkoisella Sopivaa työtä kaikille, o-kirjain on pyörätuolin muotoinen.
Messilive.fi-livelähetyksessä keskustellaan Sopivaa työtä kaikille -ajattelutavasta työnantajan näkökulmasta.

Oletteko valmiita monimuotoistamaan työyhteisöänne? Invalidiliitto on rakentamassa Sopivaa työtä kaikille -konseptia, jossa kehitetään ja innovoidaan uudenlaisia keinoja työllistää ja työllistyä. Lähetyksessä keskustellaan mm. työpaikan esteettömyydestä, työolosuhteiden järjestelyistä, monimuotoisuuden lisäämisestä sekä tuesta, joita työnantaja voi saada näiden asioiden kehittämiseen.

Keskustelemassa työsuhdejohtaja Petteri Huovinen, Kesko Oy, pääjohtaja Petri Pohjonen, Invalidiliitto, palveluiden kehittäjä Annu Kiiski, Workpilots Oy sekä työkykykoordinaattori Sari Hoffren, Pohjois-Savon TE-toimisto.

Osallistu MessiLive.fi -lähetykseen ja kysy aiheesta tarkemmin joko netissä www.MessiLive.fi, MessiLive.fi Youtube -kanavalta tai MessiLive.fi Facebook-sivuilta. Näissä kanavissa voit esittää kysymyksiä koko lähetyksen ajan chatin kautta.

Lue lisää Sopivaa työtä kaikille -livelähetyksestä työnantajille Messilive.fi-sivulta