Neljässä alekkaisessa neliössä 2 nauravaa miestä ja naista. Vieressä vihreällä taustalla oranssissa pallossa valkoisella Sopivaa työtä kaikille, o-kirjain on pyörätuolin muotoinen.
Messilive.fi-livelähetyksessä keskustellaan Sopivaa työtä kaikille -ajattelutavasta työnhakijan näkökulmasta.

Onko sinulla jokin haaste - sairaus, vamma tai muu este? Etsitkö tukea työllistymiseesi? Osallistu keskusteluun ja kysy aiheeseen liittyvät kysymyksesi chatin kautta!

Keskustelemassa työelämä- ja yrittäjyysasiantuntija Sinikka Winqvist, Invalidiliitto, työkykyvalmentaja Jaana Bister, Springhouse Oy, palveluiden kehittäjä Annu Kiiski, Workpilots Oy, näkövammainen yrittäjä Tuomo Burman sekä työkykykoordinaattori Sari Hoffren, Pohjois-Savon TE-toimisto.

Osallistu MessiLive.fi -lähetykseen ja kysy aiheesta tarkemmin joko netissä www.MessiLive.fi, MessiLive.fi Youtube -kanavalta tai MessiLive.fi Facebook-sivuilta. Näissä kanavissa voit esittää kysymyksiä koko lähetyksen ajan chatin kautta.

Lue lisää Sopivaa työtä kaikille -livelähetyksestä työnhakijoille Messilive.fi-sivulta.