Kuudesta kuvasta muodostettu kollaasi, jonka keskellä lukee Sisä-Suomi vaikuttaa. Kuvissa taksi Kelan edessä, muistilapulla #sote, iäkäs mieshenkilö, pyörätuolitunnuksen päällä kokousnuija, megafoniin puhuva nuori nainen ja pino setelirahaa.
Tässä vaikuttajaillassa keskustelemme sote-uudistuksen vaikutuksista Keski-Suomessa asuvien vammaisten ihmisten arkeen. Maksuttomaan verkkotapaamiseen ovat tervetulleita kaikki asiasta kiinnostuneet.

Sisä-Suomen neljäs vaikuttajailta:

Sote-uudistus Keski-Suomessa

Miten sote-uudistus vaikuttaa vammaisten ihmisten arkeen? Kuuluuko vammaisten ihmisten ääni uusissa sote-rakenteissa, ja minkälaista yhteistyötä yhdistyksiltä odotetaan? Entä miten voimme ennaltaehkäistä alueellista eriarvoisuutta?

Kutsuvieraina:

Tuija Koivisto, Muutosagentti ja Keski-Suomen hyvinvointialueen väliaikaisen valmistelutoimielimen (VATE) jäsen

Arto Lampila, projektipäällikkö, osallisuus ja järjestöyhteistyö, Keski-Suomen sote-uudistus

Iltaa luotsaavat Saarijärven Invalidien vaikuttajat.

Liity vaikuttajailtaan tietokoneella tai mobiilisovelluksella.

Olet tervetullut muihinkin Sisä-Suomen vaikuttajailtoihin syksyllä 2021. Tapaamiset järjestetään verkossa Teams-sovelluksella. Osallistuminen on maksutonta ja ilmoittautumisia ei tarvita.

11.11. klo 17–19, Moninaisuus ja syrjinnän ehkäiseminen

25.11. klo 15–17, Toimeentulo ja mielenterveys

02.12. klo 17–20, Voimaa vaikuttamistyöhön

Vaikuttajailtojen osallistumislinkit ja lisää tietoa löydät Invalidiliiton tapahtumakalenterista.

Kysy lisää: Milla Ilonen, Sisä-Suomen järjestöasiantuntija

p. 044 491 5695, milla.ilonen@invalidiliitto.fi