Kuudesta kuvasta muodostettu kollaasi, jonka keskellä lukee Sisä-Suomi vaikuttaa. Kuvissa taksi Kelan edessä, muistilapulla #sote, iäkäs mieshenkilö, pyörätuolitunnuksen päällä kokousnuija, megafoniin puhuva nuori nainen ja pino setelirahaa.
Tässä vaikuttajaillassa keskustelemme sote-uudistuksen vaikutuksista Pirkanmaalla asuvien vammaisten ihmisten arkeen. Maksuttomaan verkkotapaamiseen ovat tervetulleita kaikki asiasta kiinnostuneet.

Sisä-Suomen kolmas vaikuttajailta:

Sote-uudistus Pirkanmaalla

Miten sote-uudistus vaikuttaa vammaisten ihmisten arkeen? Kuuluuko vammaisten ihmisten ääni uusissa sote-rakenteissa, ja minkälaista yhteistyötä yhdistyksiltä odotetaan? Entä miten voimme ennaltaehkäistä alueellista eriarvoisuutta?

Kutsuvieras:

Jaakko Herrala, Sote-muutosjohtaja, Pirkanmaan liitto

Iltaa luotsaavat Akaan Seudun Invalidien ja Valkeakosken Seudun Invalidien vaikuttajat.

Liity vaikuttajailtaan tietokoneella tai mobiilisovelluksella.

Olet tervetullut muihinkin Sisä-Suomen vaikuttajailtoihin syksyllä 2021. Tapaamiset järjestetään verkossa Teams-sovelluksella. Osallistuminen on maksutonta ja ilmoittautumisia ei tarvita.

21.10. klo 15–17, Sote-uudistus Keski-Suomessa

11.11. klo 17–19, Moninaisuus ja syrjinnän ehkäiseminen

25.11. klo 15–17, Toimeentulo ja mielenterveys

02.12. klo 17–20, Voimaa vaikuttamistyöhön

Vaikuttajailtojen osallistumislinkit ja lisätietoa löydät Invalidiliiton tapahtumakalenterista.

Kysy lisää: Milla Ilonen, Sisä-Suomen järjestöasiantuntija

p. 044 491 5695, milla.ilonen@invalidiliitto.fi