Eri-ikäisiä ja toimintakyvyltään erilaisia piirrettyjä hahmoja yhdessä
Hiekkalinnoja ja vesisotaa! Vertaisjutustelua nuotiolla, ongintaa ja melontaa! Minkälaisista aineksista muodostuu teidän perheen unelmien kesäpäivä? Tule suunnittelemaan ja toteuttamaan ikimuistoista kesäpäivää (2.7.2022) Tampereella.

Invalidiliiton Sisä-Suomen alueen kesäpäivä on päätetty suunnata tänä vuonna lapsille, nuorille ja heidän perheilleen. Kesäpäivää vietetään lauantaina 2.7. kello 12–20 Tampereen Seudun Invalidien kesäkoti Aitorannassa, Tampereen Aitolahdella.

Kesätapahtuma on suunnattu alle 18-vuotiaiden lasten perheille. Toivomme mukaan monenlaisia perheitä! Perheessä vanhemmalla / vanhemmilla voi olla jokin vamma tai liikkumisen rajoite tai lapsella on vamma. Keski-Suomesta tuleville järjestämme esteettömän yhteiskuljetuksen.

Tule mukaan suunnitteluporukkaan!

Suunnitteluporukkaan kaipaamme erityisesti vanhempia Pirkanmaalta ja Keski-Suomesta. Myös lasten ja nuorten toiveita kuulisimme mieluusti! Suunnittelemme kesäpäivää 2–4 Teams-tapaamisessa keväällä. Tulevien suunnittelutapaamisten ajankohdat sovimme ensimmäisessä tapaamisessamme. Jos et halua sitoutua koko prosessiin, voit ihan hyvin osallistua vain tähän ensimmäiseen tapaamiseen.

Liity Teams-linjoille keskiviikkona 16.3. kello 15–17 tämän linkin kautta.

Lisätietoja antaa:

Milla Ilonen, järjestöasiantuntija, Invalidiliitto ry