Perhe ohjaajan seurassa
Tapaaminen on suunnattu murrosikäisille (noin 11-18 v.) Turnerin oireyhtymää sairastaville nuorille ja vanhemmalle.

Vertaisuutta, kokemusten jakamista sekä uutta tietoa yhdistettynä yhdessäoloon. Tule mukaan vertaistapaamiseen Tampereelle Scandic Station -hotelliin 8.-10.10.2021 (pe-su). Tapaaminen on suunnattu murrosikäisille noin 11-18 - vuotiaille Turnerin oireyhtymää sairastaville nuorille ja heidän vanhemmillensa.

Tapaaminen alkaa perjantaina noin klo 16.30 liukuvasti ruokailun ja majoittautumisen merkeissä. Tapaaminen päättyy sunnuntaina klo 15.00.

Järjestämme viikonlopun aikana yhteistä ohjelmaa nuorille ja vanhemmille sekä omaa ohjelmaa niin nuorille kuin vanhemmille. Tapaamisessa on mukana Turner-aikuisia kokemus- ja vertaispuhujina sekä asiantuntijoina muun muassa endokrinologian erikoislääkäri Riina Pironetti ja auktorisoitu seksuaaliterapeutti Tanja Roth. Pureudumme viikonlopun aikana mieltä askarruttaviin aiheisiin hauskanpitoa ja yhdessäoloa unohtamatta.

Tapaaminen järjestetään yhteistyössä Suomen Turner ry:n kanssa. Tapaamiseen osallistuminen ei edellytä minkään yhdistyksen jäsenyyttä. Omavastuu viikonlopusta on 70€/hlö ja 120€/ 2 hlöä.

Hae mukaan tapaamiseen viimeistään 15.9.