Harvinaissairaita henkilöitä katsomassa lomaketta työkyvyn selvittämiseksi.
Vaikuttaako harvinainen sairautesi työntekoon? Tule mukaan verkkotapahtumaan kuulemaan asiantuntijoiden ja harvinaissairaiden vinkkejä työeläkekuntoutuksesta, työkyvyn tukitoimista ja työkyvyttömyyseläkkeistä.

Tilaisuudessa puhujina ovat ylilääkäri Jan Schugk työeläkeyhtiö Varmasta, työelämän ja koulutuksen asiantuntija Anne Mäki Invalidiliitosta, ratkaisukeskeinen terapeutti ja työnohjaaja Outi Kainunkangas Silmuja Oy:stä ja työelämäasiantuntija Anni Kyröläinen Riesa Consultative Oy:stä.

Verkkotilaisuuden tallenne julkaistaan myöhemmin Invalidiliiton i-kanavalla.

Aika: 10.10.2023 klo 15.00-17.00

Kenelle: Verkkotapahtuma on suunnattu harvinaista sairautta sairastaville ja heidän läheisilleen. Mukaan ovat ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet.

Tilaisuus on maksuton.

Sinun ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, mukaan pääset yllä olevasta linkistä. Verkkotilaisuutta seurataan tietokoneella tai mobiilisovelluksella.

Lisätietoja: Tanja Lehtimäki, tanja.lehtimaki@invalidiliitto.fi / 040 7281737