Tämä koulutus antaa yrityksille ja työnantajille tietoa siitä, miten hyödyntää Sopivaa työtä kaikille -digitaalista keikkatyöalustaa ja saada lyhytaikaista työvoimaa.

Aika: 23.4. klo 13–15

Paikka: Verkossa Teamsin välityksellä

Kohderyhmä: Yrittäjät ja työnantajat

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: on päättynyt

Kouluttajat: Invalidiliiton, Neuroliiton ja Lihastautiliiton asiantuntijat

Lisätietoa: Sinikka Winqvist, asiantuntija, työelämä ja yrittäjyys, Invalidiliitto, sinikka.winqvist@invalidiliitto.fi

Tarvitsetko lisävoimia ruuhka-aikoihin tai tekijöitä erilaisiin lyhyisiin urakoihin? Sopivaa työtä kaikille -digitaalisen keikkatyöalustan kautta voit löytää työntekijän helposti. Sen lisäksi, että saat työlle tekijän, olet mukana edistämässä vammaisten ja pitkäaikaissairaiden henkilöiden mahdollisuuksia saada osaamiselleen käyttöä työelämässä. Tule kuuntelemaan miten kätevästi voit palkata keikkatyöntekijän alustan kautta.

Kouluttajina toimivat Invalidiliiton, Neuroliiton ja Lihastautiliiton asiantuntijat. Mukana myös Work Pilots Oy:n edustaja.