Fatiikki ja harvinaissairaudet
Uupumusoire eli fatiikki on yleistä monessa eri harvinaissairaudessa alentaen niin henkistä kuin fyysistä suorituskykyä sekä rajoittaen arkipäiväisiä toimintoja. Tule mukaan webinaariin, jossa pureudutaan uupumusoireeseen monelta kantilta.

Mistä on kyse, kun puhutaan fatiikista? Kuinka yleistä se on harvinaissairauksissa? Miten erottaa fatiikki tavanomaisesta väsymyksestä? Millaisia keinoja on oireen lievittämiseksi?

Webinaarista saat tietoa ja ymmärrystä uupumisoireesta osana harvinaissairautta. Luennon pitää terveystieteiden tohtori, fysioterapeutti Anders Romberg. Ohjelma pitää sisällään myös kokemustoimijoiden puheenvuoroja uupumusoireen kanssa elämisestä. Webinaarin järjestävät yhteistyössä Invalidiliitto ry:n ja Neuroliiton harvinaistoiminnat.

Aika: maanantaina 27.11 klo 17-18.45

Paikka: Verkossa Teamssilla (tarvitset osallistumiseen videoyhteyden mahdollistavat laitteet nettiyhteys, kamera, mikrofoni, kuulokkeet)

Kenelle: Tapahtuma on suunnattu harvinaista sairautta sairastaville ja heidän läheisilleen sekä kaikille asiasta kiinnostuneille.

Ilmoittaudu webinaariin 26.11. mennessä. Osallistumislinkki lähetetään Neuroliiton sähköpostista, muistathan katsoa myös roskapostikansion mikäli et heti löydä linkkiä.

Webinaarista ei tehdä tallennetta, joten tulethan paikalle heti webinaarin alussa!

Lisätietoja: Invalidiliiton harvinaistoiminnan suunnittelija Tanja Lehtimäki, tanja.lehtimaki@invalidiliitto.fi,
p. 040 728 1737 tai Neuroliiton erikoissuunnittelija Kirsi Asula, kirsi.asula@neuroliitto.fi, p. 040 753 3055