kuva jossa kämmenellä ihmishahmoja

Vaikuta harvinaisena -koulutus Kuopio

Invalidiliiton Harvinaiset-yksikön järjestämä asiakasosallisuuteen keskittyvä koulutuskiertue jatkuu syksyllä ja ensimmäisenä vuorossa on Kuopion koulutus. Voit osallistua koulutukseen joko paikan päällä tai verkon välityksellä.

Tule mukaan kuulemaan asiakasosallisuudesta, harvinaiskentän ajankohtaisista asioista ja verkostoitumaan muiden harvinaisten kanssa. Päivän aikana kuulet asiantuntijapuheenvuoroja muun muassa harvinaissairauksien yksikön lääkäriltä ja erilaisista mahdollisuuksista päästä vaikuttamaan niin omiin kuin muiden palveluihin.

Tilaisuus on tarkoitettu harvinaissairaille ja heidän läheisille, jotka asuvat KYS-erva-alueella. Koulutus on maksuton osallistujille ja osallistuaksesi sinun ei tarvitse olla Invalidiliiton jäsen. Koulutukseen voi osallistua joko paikan päällä (Scandic Kuopio) tai etäyhteyden kautta. Otamme Scandiciin rajallisen määrän osallistujia koronatilanne huomioiden.

Koulutukseen osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumisen.

Aika: torstaina 29.10.2020 klo 10.-15.30

Paikka: Scandic Kuopio, Satamakatu 1 tai etäyhteyden kautta

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 21.10.2020.