kuvituskuva.
Löytyykö sinusta vaikuttamisen paloa? Haluatko päästä muuttamaan maailmaa ja vaikuttamaan itsellesi merkityksellisiin asioihin? Kaipaatko lisää osaamista, kokemusten jakamista ja vertaisten tukea? Haluatko kehittää omia vahvuuksiasi ja löytää oman tapasi ja paikkasi vaikuttaa? Hae Invalidiliiton vaikuttajavalmennukseen!

Alla olevilla videoilla kuulet edellisessä vaikuttajavalmennuksessa olleiden kokemuksia

Milloin ja missä valmennus järjestetään?
Valmennus alkaa yhteisellä kokoontumisella 1-3.9.2023 Kokoushotelli Linnasmäessä Turussa ja päättyy 2.-3.12.2023 kokoontumiseen Nokian Edenissä.
Tapaamiset verkossa 28.9, 12.10, 26.10, 9.11, 23.11.2023 klo 16:30-18:30.

Kenelle vaikuttajavalmennus on tarkoitettu?
Invalidiliiton jäsenyhdistysten nuorille ja nuorille aikuisille jäsenille (voit liittyä jäseneksi myös valmennuksen aikana)
- joilla on palo vaikuttaa tai
- jo jonkin verran kokemusta vaikuttamisesta
- halu olla osa Invalidiliiton vaikuttamistoimintaa
- osaamista toimia verkossa
- valmiutta sitoutua pidempikestoiseen valmennukseen

Mitä valmennus sisältää?
Koulutusta vaikuttamisen keinoista mm. someviestinnästä ja poliittisesta vaikuttamisesta, ammattilaisen antamaa sparrausta, pienryhmätyöskentelyä, pienimuotoisia kotitehtäviä, kokemusten jakamista ja vertaistukea. Ja tietenkin bonuksena mukavaa ja rentoa yhdessäoloa muiden osallistujien kanssa. Valmennuksen sisältöjä on työstetty yhdessä Invalidiliiton nuorten aikuisten kanssa.

Mitä maksaa?
Valmennuksen hinta 50 € sisältää kahden lähiopetusjakson täysihoidon. Järjestämme yleisavustajia tarpeen mukaan. Invalidiliitto korvaa myös henkilökohtaisen avustajan täysihoidon sekä osallistujien matkakustannukset. Tarpeen mukaan voit kysyä tukeeko oma jäsenyhdistyksesi valmennukseen osallistumista maksamalla osallistumismaksusi.

Hakeminen
Hae 10.6.2023 mennessä tästä linkistä.

Kysy lisää koulutussuunnittelija Auli Tynkkyseltä, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi, p. 040 778 8690.