Nuolet napakympissä. Kuvituskuva.
Tämä verkkokoulutus antaa kuntavaaliehdokkaille valmiuksia yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja auttaa heitä hyödyntämään Invalidiliiton kuntavaalitavoitteita omissa kampanjoissaan.

Aika: 28.1.2021 klo 17:00-19:00.

Kohderyhmä: Kuntavaaliehdokkaana olevat Invalidiliiton jäsenyhdistysten jäsenet

Kouluttaja: Salla Saarinen / Radical Soul

Kommenttipuheenvuoro: Sanna-Kaisa Patjas  (vihr), Hyvinkään Invalidit ry

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: 21.1.2021 mennessä www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus

Koulutus on osa kokonaisuutta, jonka Invalidiliitto järjestää alkuvuonna 2021 niille jäsenyhdistystensä jäsenille, jotka ovat ehdolla kevään kuntavaaleissa. Jäsenet saavat lisätietoa liiton vaalitavoitteista ja voivat syventää vaikuttamiseen liittyvää osaamistaan. Lisäksi ehdokkaana olevat jäsenet saavat lisätietoa siitä, miten lainsäädäntö tukee vammaisen ihmisen osallisuutta erityisesti kuntapolitiikassa. Keskusteluille varataan tilaa jokaisessa koulutusosiossa.

Huom! Koulutus on tarkoitettu nimenomaan kuntavaaliehdokkaaksi ilmoittautuneille Invalidiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Koulutus koostuu neljästä osasta (28.1., 4.2., 11.2., 18.2.) ja se toteutetaan teamsissa eli etäyhteyden avulla. Voit osallistua koulutukseen, vaikka et pääsisikään joka kerta mukaan. Keskusteluja luotsaa Invalidiliiton yhteiskuntasuhdejohtaja Laura Andersson.