Vertaistapaaminen perheille, joissa lapsella on harvinainen tuki- ja liikuntaelinsairaus tai vamma.

Ilmoittaudu mukaan Invalidiliiton Harvinaiset-yksikön järjestämään vertaistapaamiseen Oulussa lauantaina 4.5 klo 12-15.  Perhetapaamiset ovat suunnattu perheille, joissa lapsella on harvinainen sairaus tai vamma. Tapaamisessa ohjelmana on ohjattu vertaistuellinen keskustelu vanhemmille ja lapsille omaa ohjelmaa lastenhoitajan johdolla.
Tarjolla on pientä syötävää ja juotavaa. Tule mukaan jakamaan kokemuksia, ajatuksia ja tutustumaan muihin alueen harvinaisiin perheisiin!

Aika: lauantaina 4.5. klo 12-15

Paikka:  Järjestötalo Kumppanuuskeskuksen tiloissa, osoitteessa Kansankatu 53, Oulu.

Kohderyhmä: Perheet, joissa lapsella on harvinainen sairaus tai vamma.

Hinta: Tapaaminen on maksuton. Matkakuluista vastaa jokainen itse. Osallistuminen ei edellytä Invalidiliiton jäsenyyttä.

Ilmoittadu mukaan 28.4.2019 mennessä sähköisellä lomakkeella tästä>>

Lisätietoja tapaamisesta saat Harvinaiset-yksikön suunnittelija Tanja Lehtimäeltä puh. 040 7281 737 tai
tanja.lehtimaki@invalidiliitto.fi

Harvinaiset sairaudet

Invalidiliiton harvinaistoiminnassa edistämme harvinaissairaiden asemaa jakamalla tietoa, kouluttamalla ja tarjoamalla mahdollisuuksia vertaistukeen. Toimintamme on suunnattu kaikenikäisille harvinaissairaille ja heidän läheisilleen. Toimimme etenkin tuki- ja liikuntaelimiin liittyvien harvinaissairauksien parissa.

Tietoa ja tukea harvinaissairaille

Tutustu harvinaistoiminnan uutiskirjeeseen ja katso ajankohtaiset poiminnat harvinaisasioista.