Kuvituskuva, jossa erilaisia ihmisiä valkotaulun edessä.
Vertaistapaaminen on tarkoitettu perheille, joissa lapsen harvinaissairaus diagnoosi on saatu alle kaksi vuotta sitten.

Aika: 14.-16.6.2024 (pe-su)

Paikka: Imatran kylpylä, Purjekuja 2 Imatra

Kohderyhmä: Perheet, joissa lapsen harvinaissairaus diagnoosi on saatu alle kaksi vuotta sitten. Tapaamiseen osallistuminen ei edellytä Invalidiliiton jäsenyyttä.

Hinta: Tapaaminen sisältää omavastuuosuuden, joka määräytyy perhekoon mukaan seuraavasti:

1 aikuinen ja 1 lapsi = 120€. 2 aikuista = 160€. 3-4 hlön perhe = 200€. 5-7 hlön perhe = 230 €. yli 7 hlön perhe = 250 €

Omavastuu maksetaan ennen tapaamista. Omavastuuosuus sisältää majoituksen kahden hengen tai perhehuoneissa kahdeksi yöksi, ohjelman mukaiset ruokailut. Matkakuluja emme voi korvata.

Hae mukaan: Hakulomake tapaamiseen löytyy tästä linkistä. Hakuaika tapaamiseen päättyy 22.5. Ilmoitamme valinnoista hakuajan päätyttyä. Hakiessasi tapaamiseen, sitoudut noudattamaan Invalidiliiton turvallisen tilan ohjeita.

Lisätietoja: Jenni Kuusela, p. 0447650410 tai jenni.kuusela@invalidiliitto.fi

Järjestämme tapaamiseen osallistuville (alle 16 - vuotiaille) lapsille ja nuorille iänmukaista ryhmätoimintaa ohjaajien kanssa aikuisten luentojen ajaksi.