Joukko erilaisia ihmisiä.
Koulutuksessa käydään läpi vertaistukihenkilönä ja vertaisryhmänvetäjänä toimimiseen tarvittavat perusasiat. Koulutus sisältää verkko-opetusjakson ja lähikoulutuksen.

Aika: Yhteinen verkkokoulutus 14.3.-27.3.2022 ja eriytetty lähikoulutus 9-10.4.2022.

Paikka: Kylpylähotelli Kunnonpaikka, Jokiharjuntie 3, Siilinjärvi

Kohderyhmä: Vertaistukihenkilökoulutuksessa aikuiset, joilla on harvinainen vamma tai sairaus sekä harvinaista sairautta sairastavien lasten vanhemmat. Vertaistukihenkilökoulutus on tarkoitettu Invalidiliiton jäsenyhdistykseen kuuluville harvinaissairaille ja harvinaissairaan lapsen vanhemmille. Vertaisryhmänvetäjien koulutuksessa yhdistysten vertaisryhmien vetäjät tai vetäjiksi haluavat.

Tavoite: Saat perustietoja Invalidiliiton vertaistukihenkilönä ja yhdistyksen vertaisryhmän vetäjänä toimimiseen.

Hinta: Vertaistukihenkilöiden koulutus on maksuton. Vertaisryhmän vetäjien koulutus 50 € sisältää majoituksen ja täysihoidon.

Hakemukset vertaistukihenkilöiden koulutukseen 25.2. mennessä. Hakuaika koulutukseen on päättynyt.

Ilmoittautuminen vertaisryhmänvetäjien koulutukseen 25.2. mennessä. Ilmoittaudu koulutukseen.

Lisätietoja:

vertaistukihenkilöiden koulutuksesta suunnittelija Jenni Kuusela, jenni.kuusela@invalidiliitto.fi, p. 044 765 0410

vertaisryhmänvetäjien koulutuksesta koulutussuunnittelija Auli Tynkkynen, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi, p. 040 7788 690.