Vertaistukiperhekoulutus Oulussa perheille, joissa lapsella on harvinainen sairaus tai vamma.

Invalidiliitto järjestää vertaistukiperhekoulutuksen 22.-24.3.2019 (pe-su) perheille, joissa lapsella on harvinainen sairaus tai vamma. Koulutuksen tavoitteena on tarjota osallistujille valmiudet toimia Invalidiliiton kouluttamana vertaistukiperheenä. Koulutus järjestetään Sokos Hotel Edenissä (os. Holstinsalmentie 29) Oulussa. Koulutus on osallistujille maksuton sisältäen täysihoidon eli majoituksen pe-su, ruokailut ja koulutuksen ohjelman. Lapsille on järjestetty lastenhoito ennakkoon ilmoitetun tarpeen mukaan. Koulutukseen osallistuville korvataan matkakuluja Invalidiliiton järjestökoulutuksen periaatteiden mukaisesti.

Aika: 22.-24.3.2019 (pe-su)

Paikka: Sokos Hotel Eden, os. Holstinsalmentie 29, Oulu.

Kohderyhmä: Perheet, joissa lapsella on harvinainen sairaus tai vamma.

Hinta: Koulutus on osallistujille maksuton sisältäen täysihoidon eli majoituksen pe-su, ruokailut ja koulutuksen ohjelman. Lapsille on järjestetty lastenhoito ennakkoon ilmoitetun tarpeen mukaan. Koulutukseen osallistuville korvataan matkakuluja Invalidiliiton järjestökoulutuksen periaatteiden mukaisesti.

Ilmoittautuminen viimeistään 26.2.2019 sähköisellä hakulomakkeella >>
Koulutukseen valituille perheille ilmoitetaan valinnasta viikkojen 9 ja 10 aikana.

Lisätietoja koulutuksesta: suunnittelija Jenni Kuusela, p. 044 765 0410, jenni.kuusela@invalidiliitto.fi