Kukka grafiikka
​​​​​​​Voinko saada lapsen? Miten harvinaissairauteni vaikuttaa hedelmällisyyteen, raskausteen ja lapsen saantiin? Jos olet pohtinut näitä kysymyksiä, olet lämpimästi tervetullut webinaariin saamaan tietoja ja tukea lääkärin luennolta sekä muilta samanlaisessa tilanteessa olevilta henkilöiltä.

Webinaarissa kuullaan HUS:n lisääntymislääketieteen yksikön apulaisylilääkäri Varpu Rannan luento. Luennon jälkeen on varattu aikaa keskustelulle ja kysymyksille perheellistymiseen liittyvistä huolista sekä ajatuksista, joita perinnöllinen tai harvinainen sairaus aiheuttaa.

Webinaari on suunnattu harvinaissairaille ja heidän läheisilleen, joita sairauteen liittyvät perheellistymisen haasteet koskettavat.

Aika: torstaina 2.12.2021 klo 17.30–19

Paikka: Verkossa (Teams)

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen 30.11.2021 mennessä

Webinaarin järjestävät yhteistyössä Invalidiliiton Harvinaiset-yksikkö ja Simpukka ry, joka on tahatonta lapsettomuutta kokeneiden yhteisö.

Webinaari toteutetaan teamsilla ja osallistuaksesi tarvitset tietokoneen tai älylaitteen, kuten puhelin tai tabletti ja kuulokkeet, joissa on mikrofoni. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ja ohjeet osallistumiseen ilmoittautumisajan päätyttyä. Lisätietoja: Tanja Lehtimäki, Harvinaiset-yksikön suunnittelija, p. 040 7281737 tai tanja.lehtimaki@invalidiliitto.fi.