Webinaari: Määrärahasidonnaiset ja subjektiiviset oikeudet vammaispalvelulain perusteella

Aika: 10.10.2016 klo 15-16
Luennoija: lakimies Elina Akaan-Penttilä, Invalidiliitto ry
Hinta: Maksuton
Ilmoittautuminen:  3.10. mennessä www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus tai toimistosihteeri Tarja Lukjanov p. 09 613191
Lisätietoja: koulutussuunnittelija Auli Tynkkynen, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi, p. 040 778 8690

Mikä on webinaari?
Webinaari on internetissä toteutettu koulutus, johon sekä luennoitsija että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen webinaaria. Saat samalla myös tarkemmat osallistumisohjeet.

Osallistuminen on helppoa ja maksutonta.  Osallistumiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Luennoille mahtuu 100 osallistujaa. Kysymyksiä voi luennon lopussa tehdä chatin kautta.