Invalidiliiton WOW-Moninainen- Wertaisuutta, Onnistumisia, Woimaantumista - tapahtuma on osa Women of the World festivaalia.

WOW??? Women of the World Finland on festivaali, jonka päätapahtuma järjestetään Tampere-talossa kansainvälisen naistenpäivän jälkeisenä viikonloppuna 11.-12.3.2017. Tapahtuma koostuu keskusteluista, työpajoista, messuista, esityksistä, komiikasta, tanssimisesta, teatterista, elokuvasta – kaikesta siitä, mistä ihmiset haluavat kuulla. Kuulet tarinoita elämästä ja hienoista teoista tasa-arvon edistämiseksi. Pääset myös itse mukaan keskusteluihin.

tanssiva nainen

Missä?  Tampere-talo, Yliopistonkatu 55, Tampere

Kenelle? Invalidiliiton jäsenyhdistysten moninaisille naisille ja muille kiinnostuneille. Tapahtumaan on rajoitettu määrä paikkoja, joten ilmoittaudu nopeasti!

Miksi?  Vammaiset naiset valtavirtaan – siis sinne missä tapahtuu! Tarjolla  WOW-hetkiä oman porukan kanssa sekä yhdessä muiden WOW-tapahtumaan osallistuvien kanssa.  Liiton työpajassa wertaisuutta, onnistumisia,  woimaantumista.

Hinta?  25 € liiton jäsenyhdistysten jäsenille, muille 35 €. Hinta sisältää seminaarin, tarjoilut sekä lipun WOW-tapahtumaan. Matkoja ei  makseta.

Ilmoittaudu: www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus 24.2. mennessä tai toimistosihteeri Tarja Lukjanov p. 09 613 191.

Lisätietoja:  koulutussuunnittelija Auli Tynkkynen, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi, p. 040 778 8690.

Koulutuksia ja tapahtumia

Invalidiliiton koulutuksen tavoitteena on edistää jäsenistön ja muiden fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa, lisätä tietoisuutta vammaisuudesta sekä tukea yhdistysten toimintaa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja ja tilauskoulutusta eri kohderyhmille.