Mietityttääkö opintojen jälkeinen työelämä, löytyykö töitä, mitä tukimuotoja voin saada? Vai oletko miettinyt, miten harrastuksesta voisi saada itselle lisätienestejä yrittäjyyden keinoin? Kaipaatko uusia keinoja työssäjaksamisen tueksi?

Yritystä!-hanke & Invalidiliitto yhdessä järjestävät mielenkiintoisen viikonlopputapaamisen 16.–17.9.2017 (la-su) koulutus- ja työelämäpainotuksella. Viikonloppu on tarkoitettu niin opiskeleville kuin työikäisille, joilla on harvinainen sairaus tai vamma. Ohjelma painottuu kolmen teeman ympärille: opinnoista työelämään, yrittäjyys ja työssäjaksaminen. Näitä käsittelemme työpajoissa, joissa on yhdessä työskentelyn kautta mahdollisuus vaihtaa ajatuksia ja jakaa kokemuksia yhdessä muiden osallistujien kanssa. Vapaa-ajalla osallistujilla on mahdollisuus nauttia Flamingon ja Jumbon tarjoamista huvituksista ja kauppavalikoimasta omakustanteisesti.

Yritystä! – hanke tarjoaa osallistujille täysihoidon Sokos Hotel Flamingossa (majoitus 2 hengen huoneissa, ruokailut) ja ohjelman. Omavastuuta tapahtumaan ei ole, mutta matkat kotoa Flamingoon ja takaisin tulee jokaisen kustantaa omakustanteisesti.

Tilaisuuden mainos >>

Lue lisää Yritystä!-hankkeen kotisivuilta >>