Tiesitkö, että ilman heijastinta pimeässä kulkevan jalankulkijan kuolemanriski on jopa kymmenkertainen heijastinta käyttävään verrattuna. Hyvä heijastin auttaa autoilijaa näkemään henkilön jopa satojen metrien päästä. On tärkeää myös kiinnittää heijastin oikein.
monitoimiheijastin pakkauksessa ja laukussa

Uudentyyppisessä monitoimiheijastimessa 3M-heijastinta on parannettu entisestään liittämällä siihen kolme punaista LED-valoa.

Heijastimen ja punaisen LED-valon yhdistelmä mahdollistaa näkyvyyden jopa 150 metriin saakka. Monitoimiheijastimen voi kiinnittää melkein mihin vain: käsivarteen (mukaan tulevan rannekkeen avulla), kenkiin, laukkuun, pyöräilykypärään, lemmikin pantaan jne.

Varmista esimerkiksi taskulampputestillä, että läheisilläsi on toimivat heijastimet ja että ne on kiinnitetty oikein. Erilaiset heijastimet täydentävät toisiaan, ja jalankulkijan olisi tärkeää varmistaa oma näkyvyys joka suuntaan. Käsivarsiheijastinta suositellaan käytettäväksi molemmissa käsissä. Riippuvan heijastimen tulisi roikkua noin aikuisen henkilön polven korkeudella.

Tuotetiedot

• 3M heijastin
  • 3 punaista LED-valoa
  • Toimii 3V nappiparistolla (paristo vaihdettavissa)
  • LED-valon käyttöikä yhdellä paristolla jopa 70 tuntia
  • Näkyvyys LED-toiminto aktivoituna jopa 100 m
  • Koko: käyttöön kiinnitettynä 8 cm x 3,5 cm
  • Koko: avattuna 15 cm x 3,5 cm.

Hinta 20 €/kpl (sis. alv 24 %)

Hinta sisältää toimitus- ja käsittelykulut.

Turvaa syksyn pimeisiin iltoihin!

Tilaukset ja tiedustelut: