kuvituskuva.
Missä mennään taksien liikenneturvallisuuden, vammaispalvelujen kuljetuspalvelujen tai vammaisten pysäköintikysymysten suhteen? Tervetuloa keskustelemaan ajankohtaisista vammaispoliittisista aiheista yhdessä Invalidiliiton asiantuntijoiden kanssa!

Aika: 9.3.2022 klo 16.00-17.30

Paikka: Verkossa

Keskustelutilaisuuden alustajina toimivat Invalidiliiton sosiaali- ja terveyspoliittinen asiantuntija Riitta Saksanen ja järjestöasiantuntija Sanna Leppäjoki-Tiistola.

Voit esittää alustajille kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta tai keskustelutilaisuudessa. Voit tulla myös kuulolle. Kaikki kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita!

Ilmoittautuminen 7.3. mennessä

Lähetämme linkin päivää ennen (8.3) tilaisuutta sähköpostiisi.

Voit myös osallistua ilman ilmoittautumista klikkaamalla alla olevaa linkkiä.
Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Lisätietoja koulutussuunnittelija Auli Tynkkyseltä, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi, p. 040 778 8690.

PS. Seuraava ajankohtaista vammaispolitiikassa tilaisuus on 6.4. ja aiheena henkilökohtaisen avun ideologia ja voimavaraedellytys.

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.