kuvituskuva.
Invalidiliiton kevään Ajankohtaista vammaispolitiikassa -verkkokeskusteluissa käsitellään ajankohtaisia, vammaisten ihmisten arkeen liittyviä aiheita. Tavoitteena on lisätä vuoropuhelua jäsenistön ja muiden vammaispolitiikasta kiinnostuneiden tahojen kanssa.

Aika: 6.4.2022 klo 16.00-17.30

Paikka: Verkossa

Lakiluonnos vammaispalvelulainsäädännön uudistamisesta on parhaillaan lausuntokierroksella. Invalidiliitto on aktiivisesti pyrkinyt vaikuttamaan uudistukseen. Henkilökohtaisen avun ideologiasta ja voimavaraedellytyksestä käytävää keskustelua luotsaavat Invalidiliiton yhteiskuntasuhdejohtaja Laura Andersson ja lakimies Elina Nieminen.

Voit esittää alustajille kysymyksiä ilmoittautumislomakkeen kautta tai keskustelutilaisuudessa. Voit tulla myös kuulolle. Kaikki kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita!

Ilmoittautuminen 4.4. mennessä

Lähetämme linkin päivää ennen tilaisuutta (5.4) sähköpostiisi.

Voit myös osallistua ilman ilmoittautumista klikkaamalla alla olevasta linkistä.
Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Lisätietoja koulutussuunnittelija Auli Tynkkyseltä, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi, p. 040 778 8690.

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.