kuvituskuva.
Syksyn klubitapaamisessa kuulemme ajankohtaisia puheenvuoroja Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen vammaispalvelujen tilanteesta. Aikaa on varattu myös kysymyksille, kommenteille ja yhteiselle keskustelulle.

Aika: Torstai 8.12.2022 klo 13-15.50

Paikka: Verkkotapaaminen

KohderyhmäTilaisuuteen kutsutaan mukaan Etelä-Pohjanmaan kuntien/kuntayhtymien vammaissosiaalityöntekijät (ml. johtavat sosiaalityöntekijät) ja sosiaaliohjaajat, terveyssosiaalityöntekijät, Eskoon sosiaalityöntekijä ja -ohjaajat, vammaisjärjestöjen aluetyöntekijät, hanketyöntekijät sekä Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen vammaisneuvoston jäsenet.

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: Torstai 1.12.2022 mennessä tämän linkin kautta

Ohjelma

13:00 Vammaissosiaalityön klubin avaus ja tervetulosanat / Hanna Lahti, järjestöasiantuntija, Invalidiliitto ry

13:15 Vammaispalvelujen organisoituminen Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueella / Kristiina Keppo, vammaispalvelujohtaja, Seinäjoen kaupunki

13:45 Mahdollisuus kysymyksille, kommenteille ja yhteiselle keskustelulle

14:00 Tauko

14:15 Uudistuva vammaispalvelulaki - missä mennään nyt / Piia Liinamaa, vammaispalvelujen johtava sosiaalityöntekijä, Kuntayhtymä Kaksineuvoinen & asiantuntija, Tulevaisuuden sote-keskus -hanke

14:45 Mahdollisuus kysymyksille, kommenteille ja yhteiselle keskustelulle

15:00 Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen vammaisneuvosto – ideat ja toiveet yhteistyön rakentamiselle / Sari Riskumäki, puheenjohtaja, Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen vammaisneuvosto

15:30 Mahdollisuus kysymyksille, kommenteille ja yhteiselle keskustelulle

15:45 Tilaisuuden päätössanat / Anne Viita, sosiaaliasiamies, SONet BOTNIA

Tilaisuus päättyy klo 15.50 mennessä.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä: Pohjanmaan maakuntien sosiaalialan osaamiskeskus SONet BOTNIA, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Etelä-Pohjanmaan sote-uudistus ja Invalidiliitto

Lisätietoa: Hanna Lahti, hanna.lahti@invalidiliitto.fi