Hanna Lahti

kuva hanna lahdesta
Teen työtä yhdenvertaisen ja esteettömän Suomen puolesta Länsi-Suomessa kolmen pohjalaismaakunnan alueella. Tuen myös alueen invalidiyhdistysten toimintaa osaltani.

Työalueeseeni kuuluvat Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan maakunnat. Alueella toimii 20 invalidiyhdistystä. Työssäni tuen yhdistysten toimintaa kouluttamalla sekä tekemällä yhteistyötä alueen yhdistysten hallitustoimijoiden ja muiden luottamushenkilöiden kanssa. Mahdollistan osaltani myös alueen yhdistysten yhteistoimintaa erilaisten tapahtumien ja verkostojen kautta.

Seuraan ajankohtaisia vammaisiin vaikuttavia asioita ja tuon esteettömyyden ja yhdenvertaisuuden näkökulmaa esiin eri verkostojen, työryhmien ja tapahtumien kautta. Olen esimerkiksi Etelä-Pohjanmaalla ollut mukana sote- ja maakuntauudistuksen valmistelussa vammaispalvelujen osalta. Pohjanmaalla toimin vammaisjärjestöjen edustajana Pohjanmaan järjestöneuvottelukunnassa (v. 2019-2021).

Työpisteeni sijaitsee Seinäjoen keskustassa Järjestötalolla. Koska työni on hyvin liikkuvaa, kannattaa tapaamisesta sopia aina etukäteen.

Twitter @hannaelahti